Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Batman İl Teşkilatı, Gercüş ilçesine bağlı Seki Köyü’nde 22 Haziran 1992 tarihinde hayatını kaybeden vatandaşları anmak üzere bir ziyaret gerçekleştirdi. 34. yılı dönümünde düzenlenen programa MHP Batman İl Başkanı Muhammed Arif Çetin ve parti üyeleri katıldı.
Seki Köyü’nde gerçekleştirilen anma programında, 1992 yılındaki olayda hayatını kaybeden 8’i çocuk olmak üzere toplam 10 vatandaşın kabri ziyaret edildi. MHP İl Başkanı Çetin ve beraberindeki heyet, vefat eden köylülerin mezarları başında dualar okuyarak ailelerin acısını paylaştı ve geçmişte yaşanan bu üzücü olayın unutulmadığını ifade etti.
Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan MHP Batman İl Başkanı Muhammed Arif Çetin, hayatını kaybeden vatandaşların anısını koruyacaklarını belirterek şu ifadeleri kullandı: “MHP Batman İl Teşkilatı olarak, 34 yıl önce Seki Köyü’nde yaşamını yitiren masum vatandaşlarımızı ve çocuklarımızı rahmetle anıyoruz. Hayatını kaybeden insanlarımızın aziz hatıralarını yaşatmaya ve geride bıraktıkları emanetlere sahip çıkmaya devam edeceğiz. Ruhları şad, mekânları cennet olsun.”
Köy sakinlerinin de katılım gösterdiği anma programı, yapılan duaların ardından sona erdi.
