Beşiri Kaymakamı Yılmaz’dan Duygusal Veda

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan kaymakamlar ve vali yardımcıları kararnamesiyle Batman Beşiri Kaymakamlığı görevinden İçişleri Bakanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü Şube Müdürlüğü’ne atanan Muhammed Yılmaz, yayımladığı veda mesajıyla ilçe halkına teşekkür etti.

Beşiri Kaymakamı Yılmaz’dan Duygusal Veda
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Yılmaz, görev yaptığı üç yıl boyunca Beşiri’nin her köşesine hizmet ulaştırmaya gayret ettiğini belirterek şu ifadelere yer verdi: “Değerli Beşirili Hemşehrilerim, Üç yıl önce büyük bir heyecan ve hizmet aşkıyla başladığım Beşiri Kaymakamlığı görevimden, tayinim sebebiyle ayrılıyorum. Görev sürem boyunca Beşiri’nin her bir köşesine ulaşmaya, sizlerin sevinçlerine ve dertlerine ortak olmaya gayret ettim. Kadim kültürü, misafirperverliği ve samimiyetiyle kalbimde müstesna bir yer edinen bu güzel ilçemize ve siz değerli hemşehrilerime hizmet etmiş olmanın gururunu her zaman taşıyacağım. Bu süre zarfında desteklerini esirgemeyen tüm çalışma arkadaşlarıma, muhtarlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza; her zaman başımızın tacı olan başta aziz şehitlerimizin emanetleri ve kahraman gazilerimiz olmak üzere, bizleri bir yönetici gibi değil, bir evlat, bir kardeş gibi bağrına basan kadirşinas Beşiri halkına şükranlarımı sunuyorum. Haklarınızı helal ediniz. Bizim hakkımız varsa helal olsun. Dualarınızda yer alabilmek dileğiyle, Allah’a emanet olun.”

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.